Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόστιμο 40.000 ευρώ στο Hellenic American University για παραπλανητική διαφήμιση

Πρόστιμο 40.000 ευρώ, σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 2251/1994 για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, σε επιχείρηση ("Hellenic American University") που χρησιμοποιεί στις διαφημιστικές της ανακοινώσεις τον όρο "University", χωρίς να είναι Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο επέβαλε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δ. Σπυράκος. Παράλληλα, έχουν κινηθεί και οι σχετικές διοικητικές διαδικασίες για τον έλεγχο διαφημιστικών καταχωρίσεων και εμπορικών πρακτικών και άλλων επιχειρήσεων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών μεταλυκειακής εκπαίδευσης και χρησιμοποιούν παράνομα τους προσδιοριστικούς τίτλους "Πανεπιστήμιο" ή "Κολέγιο" στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα ή καλλιεργούν ανακριβείς εντυπώσεις για το επίπεδο και την ακαδημαϊκή αναγνώριση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχουν. Ορισμένα δε κέντρα ανακοίνωσαν ήδη στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή την απόσυρση του επίμαχου διαφημιστικού υλικού.