Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Η συγγνώμη του Ουιφαλούσι στον Μέσι

Ο Τσέχος αμυντικός της Ατλέτικο Μαδρίτης ζήτησε δημόσια συγγνώμη για το μαρκάρισμα που έκανε στον Λιονέλ Μέσι και το οποίο προκάλεσε τον τραυματισμό του Αργεντινού.

"Θα ήθελα να ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Δεν είχα πρόθεση να τραυματίσω τον Μέσι. Ήθελα να πάρω την μπάλα, αλλά βρήκα κατά λάθος τον αστράγαλο του Μέσι. Ποτέ μου δεν ήμουν σκληρός αμυντικός και δεν παίζω ποτέ αντιαθλητικά.

Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου γνωρίζοντας ότι δεν είχα κανένα σκοπό να χτυπήσω τον Μέσι. Καταλαβαίνω το λόγο που έγινε τόσο μεγάλος ντόρος, γιατί πρόκειται για τον Μέσι.

Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον Μέσι. Προσπάθησα χθες αλλά δεν ήταν εφικτό. Σήμερα του ζήτησα συγγνώμη μέσω μηνύματος που έστειλα από το κινητό του Αγκουέρο" δήλωσε ο Τόμας Ουιφαλούσι.